SandNord

Torprenovering, djur, natur och trädgårdsarbete med en stor släng av nörderi

18/7

Publicerad 2016-07-18 10:00:03 i Allmänt,

Det rullar på! 
 
Vardagsrummet är en dörröppning mindre, rummet är näääästan helt färdigspacklat, brädor till fönstren målas vita och fönstren tätas och får foder. 
Samma hörn en dag senare... 
En av mina favoritutsikter från huset, med vy mot oxär, syren och den enorma lönnen. 
 
Projekt Perennrabatt går också framåt med ogräsrensning och snart även plantering av lite nya växter. Funkian Devon Green, alunroten Obsidian, rudbeckian Magnus och klematisen Romantica gör snart mina rosor sällskap.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej på 26 år som renoverar ett gammalt torp i skogen, arbetar som biolog och nördar kring det mesta som rör djur och natur. Min trädgård ska bli en fjärilsrestaurang och mitt hem ska bli en lantlig dröm.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela