SandNord

Torprenovering, djur, natur och trädgårdsarbete med en stor släng av nörderi

Nånting är fel

Publicerad 2013-12-19 13:25:09 i Allmänt,

19 december, det ser ut som mars och jag svettades i min vinterjacka så jag fick ta av den. 
Inte ens kopiösa mängder julgodis kan få den riktiga julstämningen att infinna sig! Jag har gjort mozartkulor, två sorters knäck, kola, snöbollar, peanut butter cups och rocky road men jag säger då det, inget skapar julstämning som minusgrader och krispig snö!
 
Oh snow, where art thou?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej på 26 år som renoverar ett gammalt torp i skogen, arbetar som biolog och nördar kring det mesta som rör djur och natur. Min trädgård ska bli en fjärilsrestaurang och mitt hem ska bli en lantlig dröm.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela