SandNord

Torprenovering, djur, natur och trädgårdsarbete med en stor släng av nörderi

Fältarbete 2/5

Publicerad 2013-05-12 21:44:07 i Fotografi, Naturkärlek,

En bra start på dagen; Vätterutsikt och strålande sol.
 
 
Att leka Gud: konstgjord befruktning av harrom.
 
 
Blivande bebisar!
 
 
Praktikantsysslor: Slå ner skyltar, bära tunga saker, fotografera, skriva protokoll. Vissa skulle väl säga att det låter lite småtråkigt, men jag hoppas att bilderna kan förmedla de vackra miljöer vi får arbeta i. Denna dag fick de erfarna arbeta mest, andra dagar får vi praktikanter fullt eget ansvar. Nöjd med min praktik? Japp!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej på 26 år som renoverar ett gammalt torp i skogen, arbetar som biolog och nördar kring det mesta som rör djur och natur. Min trädgård ska bli en fjärilsrestaurang och mitt hem ska bli en lantlig dröm.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela