SandNord

Torprenovering, djur, natur och trädgårdsarbete med en stor släng av nörderi

Kattpresentation!

Publicerad 2013-10-22 23:15:00 i Allmänt,

Ska egentligen sova, men råkade bläddra förbi lite bilder på min katt. Den bästa, roligaste, sötaste, mest personliga katt jag haft äran att lära känna. Saknar henne så mycket och har spenderat mycket tid iväg från henne i år. Längtar verkligen efter känslan när jag kommer hem och hon kommer springande när hon hör min röst, sen håller jag henne på min axel och hon trycker sig tätt, tätt intill... Sen på natten sover vi sked och pratar tills vi somnar. Hon är rätt pratig den där, och ligger helst på min bröstkorg och kräver att bli klappad till sömns.
Inte mig emot.
 
Så hon borde ju helt klart få en riktig presentation här i bloggen. Namnet är Noblesse och hon ska vara Norsk skogkatt. Om det är sant kan jag tyvärr inte veta. Hon är snart 1,5 år och min allra käraste ögonsten.
 
Kärlek.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej på 26 år som renoverar ett gammalt torp i skogen, arbetar som biolog och nördar kring det mesta som rör djur och natur. Min trädgård ska bli en fjärilsrestaurang och mitt hem ska bli en lantlig dröm.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela