SandNord

Torprenovering, djur, natur och trädgårdsarbete med en stor släng av nörderi

Fjanthylla

Publicerad 2014-04-02 23:11:49 i Renovering,

I sovrummet finns en liten hylla. Den består av tre hyllplan i ett överblivet litet utrymme mellan skorsten och garderob. Varje hyllplan består av tre fastspikade brädor och kvartslister och satt uppe med hjälp av en konsol och en bräda. 
 
Jag tycker inte om denna hylla.
 
Vi har bråkat idag och den har fått mycket omsorg från mig, men den har mest huvudvärk tillbaka. I korthet kan jag säga att jag inte är någon Martin Timell eller Anders Öfvergård och det ser fan inte snyggt ut när jag skrider till verket.
 
Jag har nu en charmant hylla, helt klart unik, med nya kvartslister och ny färg. Något säger mig att färgen kommer se ut som skit i morgon... 
Jag antar att ett djupt andetag och lite mer färg är receptet till framgång. 
 
Puss och kram lilla hylla. Hur man kan bråka så mycket med något så litet är över mitt förstånd. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej på 26 år som renoverar ett gammalt torp i skogen, arbetar som biolog och nördar kring det mesta som rör djur och natur. Min trädgård ska bli en fjärilsrestaurang och mitt hem ska bli en lantlig dröm.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela