SandNord

Torprenovering, djur, natur och trädgårdsarbete med en stor släng av nörderi

Men om vi tittar på lite tapeter igen kanske?

Publicerad 2014-02-04 20:37:55 i Inredning,

Det fina med att inte behöva tapetser på en gång är att jag får ändra mig hur många gånger som helst. :) 
 
Här är en ny favorit till vardagsrummet. Då jag insett att jag kommer att ha inblåset från luftvärmepumpen i vardagsrummet är det inte så lockande med en stark, mustig tapet där inne. Jag vill inte att klumpedunsen till inblås ska bli rummets blickfång direkt. Så jag föll pladask för denna från ingenstans. Så söt, modernt romantisk, gullig, ljus och fräsch! Boråstapeter Garden Party.
Om jag då inte ska ha en häftig och mustig tapeter i vardagsrummet så finns det ju en till köket jag suktat efter... Men jag HADE ju bestämt mig för en från Rusta - för en mycket billig peng. Och den är fortfarande fin. Men den här är så cool. Så torpig. Men ändå häftig. Tillsammans med vit bröstpanel? Jag säger nog ja. Duro Gästgivars, ritad av gamla originaltapeter från 1800-talet.
 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2014-02-05 18:36:48

Otroligt vackra tapeter! Försöker verkligen hitta något bra till fondväggen i sovrummet. Ska ha dessa i åtanke

Svar: Kul att du gillar dem! Det finns ganska mycket gammaldagstapeter om det är det du är ute efter. :)
Sandra Nordquist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en tjej på 26 år som renoverar ett gammalt torp i skogen, arbetar som biolog och nördar kring det mesta som rör djur och natur. Min trädgård ska bli en fjärilsrestaurang och mitt hem ska bli en lantlig dröm.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela